بهترين مركز اجراي سراميك بدنه خودرو

۴ بازديد

با معرفي بهترين مركز اجراي سراميك بدنه خودرو در تهران در خدمت شما هستيم. اگر صاحب يك خودرو لوكس خارجي هستيد و يكي از نگراني هاي شما در مورد بدنه خودرويتان است و نمي خواهيد بدنه خودرو شما اسيب ببيند در اين مقاله ما را همراهي كنيد. و اگر به دنبال داشتن يك خودروي كاملا تك و منحصر به فرد هستيد، راه را درست آمده ايد.

در اين مقاله با شما هستيم تا تا بهترين مركز اجراي سراميك بدنه خودرو در تهران را به شما معرفي كنيم. آيا اطلاعاتي در مورد سراميك خودرو داريد؟ مي دانيد سراميك خودرو به چه صورت انجام مي شود؟ در مورد محل بهترين مركز اجراي سراميك بدنه خودرو اطلاعاتي داريد؟ در اين مقاله با شما هستيم تا پاسخگوي تمامي سوالات شما در زمينه سراميك خودرو باشيم. با كارنفيكس همراه باشيد.

 

پوشش نانوسراميكي خودرو چيست؟

پوشش نانو سراميكي نوعي پليمر مايع مي باشد كه مانند يك كاور بر روي بدنه خودرو كشيده مي شود و بدين طريق با رنگ بدنه خودرو شما پيوند برقرار مي كند. بدين صورت مي توانيد يك لايه برجسته آبگريز بر روي بدنه خودرو خود داشته باشيد. اين مواد با تركيب شدن با رنگ خودرو بايد با متريال بي رنگ و نسبتا مات پايه سراميكي تركيب شوند. روكش هاي سراميكي به صورت يك لايه سه بعدي بر روي بدنه خودرو كشيده مي شوند و به عنوان يك محافظ براي بدنه خودرو شما عمل مي كنند.

همان طور كه مي دانيد هر كاري را بايد به كاردان آن سپرد. سپردن سراميك خودرو به فردي مبتدي و بدون تجربه نتيجه درخشاني را به همراه نخواهد داشت. چرا اين كار مانند تمامي خدمات خودرو از قبيل صافكاري بدون رنگ نياز به كسب تجربه و مهارت كافي مي باشد. بنابراين بهتر است در ابتدا با بهترين مركز اجراي سراميك بدنه خودرو آشنا شويد و سپس اقدام به سراميك بدنه خودرو خود كنيد.

بهترين مركز اجراي سراميك بدنه خودرو

بهترين مركز اجراي سراميك بدنه خودرو

پوشش سراميكي چه تاثيري بر روي بدنه خودرو دارد؟

اگر بخواهيم به صورت خلاصه كارايي پوشش سراميكي خودرو را براي شما بيان كنيم، پوشش سراميكي در واقع يك محافظ اضافي بر روي بدنه خودرو شماست كه كمك مي كند رنگ بدنه نو و شفاف به نظر برسد. همچنين نگهداري از آن آسان تر است و به راحتي تميز مي شود. پوشش سراميكي رنگ بدنه را در مقابل اكشيد شدن و حتي آسيب اشعه هاي نور خورشيد نيز حفظ مي كند و به مدت طولاني مي توانيد يك خودرو با بدنه نو و تميز داشته باشيد. همچنين در صورتي كه مواد شيميايي و اسيدي بر روي بدنه خودرو شما ريخته شود اين پوشش از آسيب رسيدن به رنگ بدنه جلوگيري مي كند.

 

فرايند اجراي سراميك بدنه خودرو

بهترين مركز اجراي سراميك بدنه خودرو

بهترين مركز اجراي سراميك بدنه خودرو

براي اجراي سراميك خودرو نياز به تجهيزات تخصصي مي باشد. از همين رو نمي توان به هر شخص و يا گروهي اعتماد كرد. اجراي سراميك بايد با دقت انجام شود و مقوله زمان نيز بايد در آن رعايت شود. هر گونه آلودگي و وجود ذرات اضافي مي تواند در حين انجام پروسه سراميك خودرو، نتيجه پروسه را بي كيفيت جلو دهد. از طرفي موادي كه براي سراميك خودرو در تهران استفاده مي شود بسيار مهم است. در اين زمينه بهتر است با بهترين برند نانو سراميك خودرو آشنا شويد تا خودرو خود را به بهترين حالت ممكن روكش كنيد. پيشنهاد مي كنيم با توجه به رنگ بدنه خودرو خود بهترين مواد را انتخاب كنيد.

۱. تميز كردن خودرو : براي سراميك خودرو ابتدا بايد سطح اتومبيل را به خوبي تميز كرد. پروسه كارواش خودرو در پروسه اجرا، همانند يك كارواش معمولي نيست بلكه بايد از مواد شوينده نانو يا شوينده‌هاي سلولزي براي تميز كردن سطوح بدنه اتومبيل استفاده كرد.تميز كردن سطوح بدنه خودرو قبل از اجراي سراميك، مهم‌ترين بخش اين فرآيند است. بهترين مركز اجراي سراميك بدنه خودرو .

۲. سراميك خودرو: پس از تميز كردن سطح بدنه اتومبيل، اقدام به سراميك بدنه خودرو ميكنيم. مواد نانو سراميك بايد با بهره‌گيري از پدهاي مخصوص و در يك زاويه هماهنگ بر روي پيكره اتومبيل قرار بگيرد. لازم به ذكر است. ما به شما استفاده از لايه‌هاي سراميكي متعدد را پيشنهاد مي‌كنيم.

كسب اطلاعات بيشتر: مزايا و معايب نانو سراميك خودرو

مراقبت هاي بعد از سراميك خودرو

يكي از راه‌هاي مراقبت از آبگريزي و حفظ درخشندگي خودرو، شست و شوي آن بصورت منظم است. اغلب برندهاي سراميك شست و شوي منظم هر دو هفته يك بار را توصيه مي‌كنند، تا هر گونه كثيفي مانده روي سطح خودرو قبل از اينكه فرصت آسيب رساندن داشته باشند را پاك ‌كند. مواد تقويت كننده مراقبتي ، باعث ماندگاري بيشتر سراميك روي سطح خودروي شما مي‌شوند. اين محصولات چه مي‌كنند؟ خب، بطور خلاصه نسخه‌هاي متمركز شده از فرمول سراميك هستند، و وقتي آن‌ها را روي سطح خودرو اجرا مي‌كنيد، ايرادات بوجود آمده به دليل سايش را رفع مي‌كنند، تا خودرو به سطح درخشندگي و محافظت قبلي خود بازگردد.

 

بهترين مركز اجراي سراميك بدنه خودرو

بهترين مركز اجراي سراميك بدنه خودرو

بهترين مركز اجراي سراميك بدنه خودرو

همانطور كه در ابتدا گفتيم ، يك پوشش سراميكي به وسيله نقليه شما ارزش افزوده مي دهد و يك امر تخصصي است كه توسط افراد حرفه‌اي و متخصص در حوزه خدمات خودرو و ديتيلينگ اتومبيل انجام مي‌گردد.شركت تامين خودرو آزمون پيشرو در خدمات اجراي پوشش هاي سراميكي مي باشد و خدمات ارزنده اي در اين حوزه به صاحبان خودرو ارائه مي دهد.

شركت كارنفيكس بهترين مركز اجراي سراميك بدنه خودرو، با بهره گيري از كارشناسان فني زبده و تجهيزات روز در صنعت ديتيلينگ به منظور رفع ايرادات ظاهري و زيبايي هرچه بيشتر خودرو شما با استفاده از فرآيندهاي پوليش و واكس بدنه خودرو و ايجاد پوشش نانوسراميك، رنگ بدنه خودرو شما را بهبود داده و از آن محافظت مي نمايد و خودرويي با ظاهري خاص و درخشنده براي شما به ارمغان مي آورد. جهت دريافت ديگر خدمات مربوط به خودرو مانند كاور بدنه خودرو، موتورشويي خودرو و … مي توانيد با اين مجموعه در ارتباط باشيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.