قيمت صافكاري ماشين در تهران

۵ بازديد

يكي از دغدغه هاي اصلي افرادي كه به دنبال صافكاري خودرويشان هستند، اين است كه به دنبال قيمت صافكاري ماشين هستند. براي اين كه ما قادر باشيم از خودرويمان بيشترين و بهترين استفاده را ببريم، به اين نياز داريم كه دائما حواسمان به سلامت خودرويمان باشد. به طور كلي سلامت خودرو به دو دسته تقسيم مي شود، سلامت جسمي، يعني سلامت ظاهري بدنه و رنگ خودرو، و سلامت فني كه به معناي سلامت قسمت هايي از خودرو است كه در روند حركت و كنترل ماشين نقش دارند. هر دو اين بخش ها مهم هستند و مراقبت از هر دو آن ها ضروري است. سلامت بدنه خودرو اما، از آن جهت اهميت دارد كه بدنه و رنگ خودرو، اولين قسمتي از خودروي شما است كه افراد مي بينند و توجهشان به آن جلب مي شود، از همين رو همواره بايد مراقبت بدنه خودرويتان بوده و در صورت وقوع مشكل و آسيب ديدن آن را تعمير كنيد. براي تعمير قسمت هاي آسيب ديده بدنه خودرويتان هم بايد خودرو را به يك مركز صافكاري و نقاشي معتبر ببريد. براي اين كه با مباحثي مثل قيمت صافكاري و نقاشي، قيمت صافكاري pdr، قيمت صافكاري ماشين در تهران و… بيشتر آشنا شويد، در ادامه بحث قيمت صافكاري ماشين هم همراه كارن فيكس بمانيد.

قيمت صافكاري ماشين

اما نمي شود در مورد قيمت صافكاري ماشين يا قيمت صافكاري pdr صحبت كرد اما تعريف خود صافكاري را ندانست. صافكاري به مجموعه فعاليت‌هايي كه صافكار براي ترميم و تعمير فرورفتگي‌ها، خط و خش، قر شدگي‌هاي بدنه خودرو و … انجام مي ‌دهد تا ماشين مانند روز اولش شود، گفته مي ‌شود. اتومبيل‌ها ممكن است به هر دليلي كه عمده ترين آنها تصادف است دچار آسيب‌هاي جزيي يا كلي بدنه شوند. همانگونه كه گفته شد بدنه اتومبيل ساخته شده از چند لايه فلز سخت است كه پس از حرارت دهي در دماي بالا به شكل اتومبيل در آمده اند. اين بدنه‌هاي فلزي به گونه ايست كه افراد معمولي قادر به رفع خراش‌ها، فرورفتگي‌ها و قر شدگي‌ها و حتي آسيب‌هاي رنگي بدنه نيستند و لازم است به يك صافكار باتجربه و ماهر مراجعه گردد. يكسري از مراحل كار در صافكاري كه با پرداخت قيمت صافكاري ماشين انجام مي شوند را در زير با هم نظاره گر هستيم.

كسب اطلاعات بيشتر: بهترين صافكاري pdr در تهران

قيمت صافكاري ماشين

قيمت صافكاري ماشين

1- پس از اين كه قيمت صافكاري ماشين در تهران را پرداختيد، صافكار اول از همه قسمت هاي آسيب ديده خودرو را با دقت بررسي مي كند و باتوجه به ميزان آسيب و صدمه خودرو تصميم درست مي گيرد.

2- صافكاري انواع مختلفي دارد كه  از مهم ترين نوع صافكاري، صافكاري بدون رنگ يا صافكاري pdr و صافكاري با رنگ يا صافكاري و نقاشي مي باشد. نكته اي كه در مورد اين دو بايد بدانيد، اين است كه قيمت صافكاري ماشين آن ها متفاوت است، يعني قيمت صافكاري و نقاشي يا همان صافكاري با رنگ، با قيمت صافكاري pdr متفاوت است. بعد از اينكه صافكار نوع صافكاري را مشخص كرد با استفاده از تجهيزات و ابزار و وسايل مورد نياز فرورفتگي و برامدگي هايي كه در خورد به وجود آمده است را از بين مي برد تا بدنه خودرو مانند اول شود.

3- بعضي از آسيب ها تنها باهمين مرحله درست مي شود. بعد از اين مرحله صافكار پوليش كاري را شروع مي كند كه باعث يكدستي در بدنه خودرو مي شود. اما گاهي هم آسيب به بدنه آن قدر زياد مي باشد كه صافكار مجبور به عوض كردن قطعه مي شود.

4- بعد از اين مرحله صافكار سمباده كشي را در محل آسيب ديده انجام مي دهد تا با ساير محل ها هم سطح شود و سطح آسيب ديده را بتونه كاري مي كند بتونه كاري پيش نيازي براي انجام نقاشي خودرو مي باشد.

5- صافكار قسمت هاي ديگر خودرو را كه سالم و بدون آسيب مي باشد با روزنامه مي پوشاند تا رنگ به آن قسمت ها نفوذ نكند. صافكار با دستگاهي به نام دستگاه پمپ خودرو را رنگ مي كند. بعد از رنگ كاري مدتي لازم است تا رنگ خشك شود.

6- آسيب و صدمه به خودرو آسيب وارده به خودرو دو نوع مي باشد. آسيب سطحي هنگامي كه خودروي شما صدمه وارد مي شود اگر اين صدمه باعث خراش و ناهمواري در بدنه خودرو شود براحتي با پوليش و صافكاري بدون رنگ اين مشكل برطرف مي شود. آسيب عمقي هنگامي كه خودرو آسيب جدي ببيند صافكاري با رنگ براي برطرف كردن آن آسيب به كار مي رود. اگر كه به دنبال يك مركز صافكاري بدون رنگ بسيار معتبر مي گرديد، به شما توصيه مي شود كه سري هم به سايت كارن فيكس بزنيد.

قيمت صافكاري و نقاشي ماشين

همان گونه كه گفته شد يكي از انواع صافكاري ماشين كه با پرداخت قيمت صافكاري ماشين در تهران مي توانيد از آن بهره مند شويد،‌ صافكاري با رنگ يا صافكاري و نقاشي است كه با پرداخت قيمت صافكاري و نقاشي صورت مي گيرد. اگر ناحيه آسيب‌ ديده خودرو بدون تعويض قابليت ترميم داشته باشد، اما به دليل شدت ضربه، مقداري از رنگ كارخانه ‌اي آن ريخته يا در حين صافكاري دچار ريزش شود، پس از تعمير و صاف‌شدن كامل، لازم است متخصص رنگ ‌آميزي بدنه رنگ آن قسمت را به طور كامل بسوزاند و بعد از زيرسازي و اصطلاحا بتونه‌ كاري، رنگ جديد روي اين نواحي بپاشد تا ظاهري يكدست و شكيل هم‌چون روز اول براي آن پديد آورده شود.

قيمت صافكاري ماشين

قيمت صافكاري ماشين

به اين حالات از صافكاري كه نيازمند رنگ‌آميزي مجدد ناحيه ضربه ‌ديده هستند، اصطلاحا صافكاري با رنگ يا صافكاري و نقاشي گفته مي ‌شود. صافكاري با رنگ، به ‌خودي‌ خود ضرري براي بدنه ندارد، اما در مباحث فروش خودرو و افت قيمت، بسيار تاثيرگذار است و يكي از مهمترين فاكتورهاي خريد و فروش اتومبيل ‌هاي دست‌ دوم به شمار مي ‌رود، به نحوي كه گاهي اوقات، درصد زيادي از قيمت نهايي خودرو را كاهش خواهد داد. به همين خاطر توصيه مي شود كه در زمان پرداخت قيمت صافكاري ماشين، اقدام به پرداخت قيمت صافكاري pdr در يك مركز معتبري مثل كارن فيكس كنيد، و اين روش را براي ترميم خودروي خود انتخاب نماييد.

كسب اطلاعات بيشتر: صافكاري pdr در شمال تهران

قيمت صافكاري pdr

اما يكي ديگر روش هاي صافكاري كه پيش از آشنايي با قيمت صافكاري ماشين در تهران يا قيمت صافكاري pdr بايد با آن آشنا باشيد، شيوه صافكاري بدون رنگ يا همان صافكاري pdr است. در صافكاري pdr، هدف صافكار صاف كردن سطح فرو رفته يا برآمده در بدنه خودرو است. اين كار با استفاده از چكش كاري و استفاده از دستگاه پمپ باد يا همان دستگاه مكش انجام مي ‌شود. انجام اين عمليات ‌ها موج‌ هايي را در رنگ بدنه به وجود مي‌ آورد كه يك صافكار حرفه اي قادر است اين موج‌ها را از بين ببرد. اما براي اطلاع از قيمت صافكاري ماشين در تهران و به خصوص قيمت صافكاري pdr با دستگاه شما مي توانيد به سايت مجموعه خودرويي كارن فيكس مراجعه نماييد.

قيمت صافكاري ماشين در تهران

اميد است مطالب بيان شده در مقاله قيمت صافكاري ماشين مثل قيمت صافكاري و نقاشي، قيمت صافكاري ماشين، قيمت صافكاري  pdr، قيمت صافكاري ماشين در تهران و… براي شما كاربردي واقع شده باشند. همان ‌طور كه اشاره شد، صافكاري با رنگ تاثير زيادي در افت قيمت يك خودرو خواهد داشت. بنابراين، به شما توصيه مي شود تا جايي كه مي توانيد به جاي استفاده از شيوه صافكاري با رنگ، از روش صافكاري بدون رنگ يا همان صافكاري pdr استفاده نماييد. براي اطلاع از قيمت صافكاري ماشين، همان صافكاري بدون رنگ يا صافكاري pdr هم مي توانيد به سايت مجموعه خودرويي كارن فيكس كه يكي از بهترين مجموعه هاي خودرويي فعال در تهران مي باشد، مراجعه نماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.