ليسه گيري ماشين در تهران

۴ بازديد

با ليسه گيري ماشين در تهران در خدمت شما هستيم. قطعا هر خودرويي در طول دوران كاركرد خود با آسيب هايي بر روي بدنه مواجه مي شود كه براي از بين بردن اين آسيب ها مي بايست خودرو را نزد يك متخصص برد. همانطور كه مي دانيد بدنه خودرو جزو بخش هاي مهمي است كه بر قيمت خودرو بسيار تاثيرگذار است و نقش مهمي در تعيين قيمت خودرو دارد. به همين دليل اگر خودرو شما دچار خراش هاي شديد شده باشد بايد به يك صافكار ماهر مراجعه كنيد.

برخي از خراش ها از عمق زيادي برخوردار نيستند و نيازي به صافكاري با رنگ ندارند. در اين حالت مي توان از ليسه گيري ماشين در تهران استفاده كرد. ليسه گيري ماشين در تهران با دقت و قيمت بسيار مناسبي براي انواع خودرو صورت مي پذيرد. بدنه خودرو عمدتا از سه لايه فلز ساخته شده است كه به ترتيب هر كدام از لايه ها دچار آسيب و خط و خش شده باشد با ترفند خاصي بايد ترميم كرد.

 

ليسه گيري ماشين در تهران

يكي از روش هاي ترميم خراش هاي روي بدنه خودرو ليسه گيري مي باشد. زماني كه بدنه خودرو شما دچار آسيب ديدگي شده است و اين آسيب به رنگ آن هم رسيده باشد از ليسه گيري استفاده مي شود. هر بدنه خودرو از سه لايه تشكيل شده است. در ابتدا بايد توسط متخصصين كارنفيكس تشخيص داده شود كه اين آسيب ديدگي مربوط به كدام لايه از بدنه خودرو مي باشد.

اگر فقط لايه اول دچار آسيب ديدگي شده باشد مي توان مشكل را با يك پوليش كاري ساده حل كرد. اما در صورتي كه لايه هاي دوم و يا سوم آسيب ديده باشند مي بايست از ليسه گيري استفاده شود. مركز خدمات خودرويي كارنفيكس يك مركز معتبر براي ليسه گيري ماشين در تهران مي باشد.

ليسه گيري ماشين در تهران

ليسه گيري ماشين در تهران

قيمت ليسه گيري ماشين در تهران

قيمت ليسه گيري ماشين در تهران وابسته به رنگ خودرو و عمق خراش ايجاد شده مي باشد. همچنين مدت زماني كه از خراش گذشته است نيز بر قيمت ليسه گيري ماشين در تهران تاثيرگذار است. براي اطلاع از قيمت ليسه گيري مي توانيد با شماره هاي درج شده تماس حاصل نماييد و با مشاورين ما در اين زمينه مشورت كنيد.

 

آيا ليسه گيري جزو رنگ حساب مي شود؟

يكي پرتكراترين سوال هايي كه مشتريان مي پرسند اين است كه آيا ليسه گيري جزو رنگ حساب مي شود؟ همانطور كه مي دانيد اگر بدنه خودرو داراي رنگ باشد از قيمت آن كاسته مي شود. در يك كلام مي توان گفت خير ليسه گيري جزو رنگ محسوب نيم شود البته اين پاسخ مشروط است. در صورتي ليسه گيري جزو رنگ محسوب نمي شود كه بدون بتونه كاري اين امر صورت پذيرد و فقط خش گيري روي بدنه انجام شود. در واقع مي توان گفت در ليسه گير خراش ها با استفاده از بتونه سنگي و رنگ خشك پر مي شود و پس از خشك شدن رنگ قسمت هاي اضافي برداشته مي شود.

 

لزوم پوليش كاري در ليسه گيري خودرو

پس از انجام عمل ليسه گيري توسط متخصصين، نوبت به پوليش كاري محل آسيب ديده مي رسد. در واقع پوليش كاري يكي از مراحل نهايي عمل خشگيري بدنه و ليسه گيري محسوب مي شود. در مرحله پوليش كاري بدنه خودرو بايد كاملا خشك باشد تا مواد به كار رفته در فرورفتگي خراش پخش نشود. همچنين پوليش مورد استفاده بايد با رنگ خودرو مطابقت داشته باشد تا به اصطلاح خودرو دو رنگ نشود.

همچنين در انتهاي كار از مرحله پوليش كاري مي بايست از واكس بدنه استفاده شود. نوع واكس با توجه به ميانگين دماي هوا و همچنين نوع كاربري خودرو انتخاب مي شود.

 

مزاياي ليسه گيري

ليسه گيري خودرو با رنگ كردن آن كاملا متفاوت است. پيش از اين در مورد صافكاري با رنگ به بحث و بررسي پرداخته ايم. اگر عمليات ليسه گيري روي خودرو شما انجام شود با رنگ كردن آن بسيار متفاوت است. تاثيري كه رنگ شدن خودرو بر روي قيمت آن دارد بسيار بيشتر از ليسه گيري است. در كارنفيكس با توجه امكانات و متخصصيني كه در اختيار داريم تلاش بر اين است كه خودرو شما تقريبا بي رنگ ترميم شود. بنابراين تاثير بسيار كمتري بر قيمت خودرو دارد.

حتما مطالعه كنيد: بهترين روش موتورشويي خودرو كدام است؟

ليسه گيري رنگ خودرو

ليسه گيري ماشين در تهران

ليسه گيري ماشين در تهران

گاهي ممكن است بدنه خودرو شما دچار خراش هاي عميقي شود كه نتوان آن را بدون رنگ ترميم كرد. در اين حالت مي توان با استفاده از ليسه گيري رنگ خودرو مشكل را حل كرد. در اين گونه خراش ها رنگ بدنه خودرو دچار ترك هايي شده است كه اگر ناديده گرفته شود باعث گسترش خوردگي رنگ بدنه خودرو مي شود. مراجعه به يك متخصص براي جلوگيري از گسترش آسيب هاي رنگ بدنه خودرو يكي مهم ترين كارهايي است كه صاحبين خودرو بايد انجام دهند.

عدم رسيدگي به اين آسيب هاي جزئي در بلند مدت آسيب هاي جبران ناپذيري را بر روي ظاهر و بدنه خودرو بر جاي مي گذارد. يكي از آسيب‌هاي مهم در جريان تصادفات خراش‌هاي جزيي و عميق به وجود آمده بر روي سطح بدنه خودرو است كه لازم است قبل از پوليش كاري يا ترميم رنگ بدنه اتومبيل اين خراش‌ها ترميم گردد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.